create your own justice

för ovanlighetens skull har vi haft en lugn helg med idolmys,ilirjana besök (mer sånt),fin-middag,skräckfilm med stort S,5 minuters fest, susksidorna i solo och cosmopolitan (maddes favorit),nattkäk, sleepover, och skrattattacker.bra helg! nu sitter jag hos pappa och kollar på shooter med ett öga. känner att jag borde gå och lägga mig med tanke på att jag ska upp halv 6 imorgon. Men som vanligt har jag en tendens att skita i allt jag borde och trotsa genom att göra tvärtom. typ som att jag skulle plugga hela dan. jaja får ta igen det när jag kommer hem från London. ska bli skit kul att få träffa johanna och Co igen! hasta la vista,baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0