You got blood on your hands And I know it's mine I just need more time

idag hade vi historia prov. på en måndag, vafan man kan ju inte ha prov på en måndag så idag är jag sjuk ganska skönt att sova till halv 1. har ju inte fått överdrivet mycket sömn i helgen alltså.
Igår intog jag och bella fyris loppisen med flera flyttkartonger med kläder skor väskor leksaker och skit, shit vad alla skulle pruta då sålde fan två kostymer nästan helt oanvända för 150 kr. och gubben ville ha dom för 100! men jag lyckades ändå få in 1300 kr catchiiiiing vi ska stå där i december igen! nej nu ska jag kolla på twilight sen skriva en bokrecension om den på engelska..

 


Kommentarer
Postat av: Ca

<3 Ses på fredag

2009-11-11 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0