Tänk hur nära inpå man kan låta andra gå

Tänk hur nära inpå man kan låta andra gå.
Det finns ingen, någonsin, någonstans, som vet lika mycket om mig som ni tjejer jag delar bloggen med. Vi har verkligen skapat en familje-relation. Tänk hur mycket vi växt tillsammans!
Man påverkas oerhört mycket av människorna i sin närhet och det som man tillsammans med dem får uppleva. visst känns det obehagligt att tänka på hur annorlunda allt hade varit om jag inte träffat dessa underbara människor!?
Tänk dig själv att du får omplacera eller ändra på något i ditt liv. En liten justering så vore allting helt annorlunda. . .

Fan va vi har det bra och fan va jag är nöjd!

 

 

XOXO

Madelene


Kommentarer
Postat av: Anonym

exakt!

2009-11-08 @ 22:11:53
Postat av: Carrooo

Jag håller totalt med! Härligt inlägg Madde <3

2009-11-11 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0