oj, klockan är 23:54 redan... undra varför?!

jag hatar sena innebandy träningar!!! speciellt när jag är hos mamma. kommer hem elva, då måste man duscha, då får man antagligen blött hår, sen ska man lägga sig med blött hår då jag inte har tid att stå och blåsa det mitt i natten. så jag duschar inte på en gång, utan lite senare. i och med det börjar jag frysa och är då tvungen att duscha iallafall. och så händer allt skit ändå. sen står jag där på morgoen med risigt hår åt alla håll! :( juste, plattången är hos min far också.
och nu till skola, eller, idag var det fyrisdagen haha. fett kul. jag och madde är bäst på speed-dating alltså ;) men du är fortfarande min konkurrent madeleneee !!! haha, jag ska fan ha två bio biljetter! ;)



dateArn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0