nobody puts Baby in the corner

fett chill dag, förutom att jag vaknar av att elin kommer inspringandes in i mitt rum och gör bomben i min säng samtidigt som hon skriker GOD MORGOOOOON, haha. you just gotta love that girl. Sen när de stack blev det lugnt i huset igen och vi gjorde bomb-brunch med smoothie ägg toast bacon.. you name it. sen chillade vi ännu mer, tog en pormenad till ica köpte choklad och mysade ner oss i soffan framför Dirty Dancing. Snart ska carro ta sin backpacking rygga och åka hem, själv funderar jag på att gå ner en snabbis till form, men det kommer jag förmodligen inte hinna eftersom att vi ska på middag hos familjen emanuelsson! :)
hoppas madde har en trevlig kväll som tomb rider bruden!
Tjejerna vann mot stenhagen också BRAAAJOBBATVIDE!

'' jag skrattade inte så mycket med Italienarna dom fattade inte vad jag sa, det kanske var därför dom gillade mig''

Pussssshej

Kommentarer
Postat av: Elin

Nahh! älskar dig med zÄta<3

2009-10-24 @ 17:50:55
URL: http://elintanndal.blogg.se/
Postat av: Caa

Haha det var fett kul att vara med er i helgen <3 :)

2009-10-25 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0