wooop woop!

men titta tchejerna har mixat med designen, inte fy skam..
Ja vi sitter ju här i stockholm hos elins daddy vi har det fint med godis och idol som snart ska bytas ut mot tighta klänningar och dunk dunk i täby NIIIICE.

haha ikväll fick jag ett samtal från en kille som heter Sonny som känner min syrra och jag har träffat han nån gång. Han och hans polare gör filmer, som har gått att hyra på vidjan jag blev ganska förvånad

- hej jag och mina kompisar ska göra en kortfilm och har 48 timmar på oss och det har redan gått 8 timmar.
skulle du vilja ställa upp och vara en receptionist som blir rånad?

hahah jaaaaaja! smikrande att bli frågad men som ni förstår så blev det inget med det för jag sitter ju här i stockholm, jag och elin hade gärna ställt upp annars, tycker nästan lite synd om dom hoppas dom hittar någon.

NU SKA VI LETA BUSS PUSS.
                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0