18:09

Vaknade upp hos elin idag, vi kollade på PSL (pelle svanslös, haha) och drack varm oboy med mashmallows!!! Senare gick vi ner till vårdcentralen med min handled, men neeeej kom tillbaka på måndag halv 2. börjar fan skratta, hah typ femte gången jag är där och inte fått något gjort! sjätte gången gillt. eller? Efter det träffade vi elins farmor som bjöd på lunch på café thunman. hähä härlig farmor alltså ;) vi åkte iafl hem till henne och solade solarium, 30 minutare, men ingen skillnad vad jag kan se direkt? När jag kom hem sa de heller ingenting om att jag såg brun ut haha! så jag tror nog att det blir fler solningar.. wiieeee, I loove cancer! :)

/ londa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0