en riktigt rolig lunch rast

hej aaaallla våra trogna läsare ;) just nu sitter 3 av oss i skolan, svenska om 20 min ... :(  och som ni förstår har vi äntligen fått våra efterlängtade datorer!! :D riktigt jävla fula sådana men.. data som data haha.
i november drar jag till norge!! inte liiite avis va, tjejer? jag ska ju träffa våra norskapojkar... haha. Fast jag åker ju dit mest för att mamma och jag ska träffa mammas kompis...  ;)   ellleer? :D:D:D:D:D 
måste bara säga att jag gillar vårat domännamn skarpt!! haha ;) lite synd att det inte går att göra ÅÄÖ men .. :P måste också tilläga att jag vill ha ett par vita converse. ge mig?


oh myy goood vad jag längtar till nästa sommar tjejer...

Kommentarer
Postat av: elin

visst gumman jag ger dig allt du vill ha;) haha jag lägger mig i din väska bitch!

PS: så ful är inte datorerna ;)<3<3<3

2009-09-23 @ 12:19:48
Postat av: Anonym

haha tack elin :D

jooo svarta random datorer :(

2009-09-23 @ 14:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0