Onsdag på Lundellska

varje jävla gång jag ska logga in på den här bloggjäveln skriver jag fel adress eller lösen.. jaja
Vi har nyss haft matteprov, och det känndes bra! vilket egentligen inte är något bra tecken för alltid när det känns bra visar det sig att det inte gick så bra alls, matte är inte min starkaste sida.
kl är 10 och vi har två lektioner kvar chill tänker ni, men det tänker inte jag för vi slutar typ 3 iallafall.

Snart åker jag och pappa till London också! på måndag närmare bestämt. Det är alltid kul att resa med pappa för han har ingen koll han tar allt som det kommer, just nu har vi inget hotell första natten för vi kommer till London så sent. Pappas plan är att vi antingen får sova i ett litet hörn av Johannas och Sebbs lägenhet som dom delar med typ 5 andra eller så ''kör vi rock n roll style och är ute hela natten och checkar in på hotellet tidigt nästa morgon sover nån timme sen drar ut och shoppar''  fine for me!

skulle lägga  in en fin bild på minna klasskåmpisar också, men nej det funkar inte.

XOXO Z.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0