Duu dåå döö däää!

Hej och varmt välkommen till bloggen Madelene:D Detta är mitt första av många kommande inlägg i vår mysiga, härliga, varma, snuskiga, och charmiga blogg(?). Alla inlägg ska väl ha någon början och jag vette fan hur jag ska komma vidare med mitt nu med den här öppningen . . .men vad sägs om att gå rakt på sak?
Duu dåå döö däää! Så låter det när Madelene och hennes trogne plugg-kompanjon Nenne drar igång larmet på fyrisskolan. (Det var inte svårt alls, så för den som vill testa är det bara att dra i just det gröna handtaget som det står skylltat överallt att man INTE ska göra) Hörde ni larmet alla fyris-barn? Och vem vet, kanske ni på lundellska och katte också?
I så fall, get use to it!!



Tack för mej<3

Kommentarer
Postat av: Lindaaaa

hörde tyvärr inget larm madelene gidene.. dra ner handtaget igen vet jag? :) puss på er

2009-09-23 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0