En riktig Uppsalabo här!

Nej men hej BLOGGEN! Jag är den "ensamma tjejen" (resten bor i Knivsta) från Uppsala som gillar att resa och som pluggar sam/språk på Katedralskolan! Jag fick höra att tjejerna hära har skaffat blogg, vad trevligt tyckte jag då och checkade in eller vad man kan säga ;) Fään vad ruligt gurls, jag är säker på att alla planer även kommer att gå bra tills resan sker också, eller hur? Vi kan lägga upp lite bilder på möjliga resemål? Kanske kanske..
  Vad sägs om att vara i en vecka i Las Palmas i Elins farmors lägenhet? Mer info om detta alternativ, tack! :)
Lav ya girls!!
 

//Carolajn

Kommentarer
Postat av: lindaääåååööö

carro jag bor också i uppsala varannan vecka höh ;) <3

2009-09-25 @ 18:06:39
Postat av: Anonym

Jag vet, jag skojar till det lite bara ;) skojaaaa <3

2009-09-25 @ 18:50:25
URL: http://cranudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0