lagom tur..

MJAO.

Elin och madelene sov över. Zandra gick hem igår, eller, hon skulle fått skjuts men bilen deras hade fått motorstopp på alsike sträckan! haha. hur gick det egentligen? måste ringa zandra..
idag skulle jag och elin bara barnvakter men mina nycklar ligger troligtvis fortfarande i bellas brevlåda! så nu är jag fast här hemma till kl 15:00 hähä...
jävligt nice med långhelg. 
Kände precis när jag läste igenom det jag skrivit att det var otroligt ointressant.  men.. ''vem bryr siiig?''
hhah


pusssssss


Kommentarer
Postat av: Madelene

fick du igång internet tillslut? :D

2009-09-25 @ 15:23:05
Postat av: Lindaa

yeees :D:D:D:D annars hade jag inte stått ut.. haha

2009-09-25 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0