Vi är menade att förlora de vi älskar . . .

Hej bloggen!
Idag ägnade jag några minuter till att ränsa inkorgen på min mobilen (den var full så jag var så illa tvungen). Töntigt kanske, men jag har aldrig klarat att bara markera alla meddelanden och bara radera hela högen som normala människor gör. Istället tvingar jag mig igenom alla, både fina och hämska sms, från gamla killar som man gillat. Chockerande att jag inte tagit bort sånna sms, som faktiskt fått mig att gråta flera gånger om, tidigare. Men bättre sent eller aldrig, eller hur? Så jag tog tjuren i hornen och raderade ALLT.

Kanske fick jag motivationen från filmen jag sätt dagen innan. En fin film som byggde på ordslingan "Vi är menade att någon gång förlora de vi älskar, hur får vi annars reda på hur mycket de betytt för oss?"

Nu är både Mr. F och Mr. J borta ur bilder. För alltid!


/Madelene

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu förstår jag inte madelene...? <3

2009-09-25 @ 18:05:37
Postat av: Anonym

Härligt :) <3

2009-09-25 @ 18:51:38
URL: http://cranudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0