ÄLSKADE MAMMA

Idag (eller denna kväll) kom mamma in till mig (efter allt bråk och stoj med pappa om resor) och sa till mig att en resa var bokad, jag förstod inte alls vad hon menade. Jag och mina kompisar hade ju planerat att åka till Las Palmas senare, men det ser ju lite dystert ut just nu så att jag hade nästan lagt ner den tanken. Iställe kommer hon in och säger ATT HON BOKAT EN RESA TILL NICE för hela familjen i april! En vecka efter att jag har haft nationella proven i franska osv :D Haha omg äntligen! Jag älskar franska och ska plugga extra mycket nu så att jag kan gläääänsa nere i Frankrike och Monaco! PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: bäbä vita lammmm

MEN KÄFTEN VI SKA VISST, om inte alla vill så kan ju iaf du jag och bella åka? :D

kul med nice också!

2010-01-14 @ 22:28:02
Postat av: Madelene

Fan va härligt Carro!



Och till lammet ovanför - jag tror att alla VILL, iallafall jag, men det är som alltid svårt. .

2010-01-15 @ 10:43:11
URL: http://vicktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0