Min måndag

Tja bloggen och kompisar!
  Det är måndag! Och jag har varit på stan i flera timmar på caféet Storken vid Stora Torget. Jag gick dit med Lina och Emma men när vi väl var där träffade vi bög-martin (jag kallar honom det) och Hedvig. Senare kom även Anna och vi hade jätte roligt, roliga samtalsämnen! ;)
  Jag fikade inget pg a min form och plånbok. Måste spara pengar till en hel del saker nu, till exempel för resan till Las Palmas (tagga!) och lite annat som alltid behövs i mitt liv (kosmetika).
  På onsdag blev jag och tjejerna inbjudna till Kattes Latte Förening (tror jag den heter) och det ska bli kul, man tar med sig kaffe helt enkelt och minglar med Katte-elever! Super tror jag det blir.
  På torsdag blir det som vanligt kör, nu blir det julsånger och om ett tag är det ju faktiskt dags att börja sjunga på olika tillställningar. Det blir mycket varje helg kan man ju förvänta sig och jag ska till exempel sjunga med De Visa i Svava Gallerian den 28 nov (lördag)! Kom och kolla då klockan ett.
  Nu ska jag chilla vidare (haha) och njuta av sysslolösheten eftersom projektveckorna precis slutat och nu börjar den riktiga skolan igen <3.
  PS. Zandra sov över här på fredagen vilket var kul! Vi gick ut och åt sushi och skrattade ordentligt när jag råkade trycka på nödknappen när jag var på toa så att personalen NÄSTAN kom dit! Haha



// Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0