var det inte fredagen den 13:onde förra veckan?

      sämsta dagen på länge:

  • jag har tappat bort min miniräknare värd 1000 kr så jag får sitta med min mobil som miniräknare + att jag kommer få betala 1000 fucking spänn för den
  • vädret som pissar mig i ansiktet och ger fula lerfläckar på mina vita converse
  • massa plugga
  • bussen fullproppad med massa svettiga tanter som hostar och jag som inte orkar hålla ögonen öppna så jag somnar och är ännu tröttare när jag vaknar
  • stukat finger från doppbollen igår
  • Tjockpannkaka till middag
  • AGNETA PISTOL SOM INTE BEVILJAR MIN LEDIGHET TILL LONDON, 4 ynka dagar och hon säger att jag har lämnat in lappen 1 vecka försent så jag får inte ledigt. komigeeen skojar du eller. bara för att du heter pistol i efternamn och bliev mobbad som liten behöver inte det gå ut över mig, till och med mamma sa att hon var den otrevligaste  människa hon pratat med. och du jag skiter i jag ska till london.


    puss


Kommentarer
Postat av: C

Fittig lärare det där :O

2009-11-17 @ 19:39:58
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Skulle du vilja hjälpa till att rösta på mig här http://amandavardet.blogg.se/2009/november/finalisterna-ar.html#comment

Skriv ''Jag röstar på nummer 2'' . Du får rösta hur många gånger som helst & det vore verkligen jättesnällt om du vill hjälpa mig! Tack på förhand!

2009-11-17 @ 20:17:59
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Madelene

Puh vilken dag :/ Mår fingret bättre?

Btw, du är duktig på att skriva Zandra. Överglänser oss vänster prasslare på den här bloggen . . (I will be better)

2009-11-17 @ 22:47:19
URL: http://vicktigt.blogg.se/
Postat av: z

ja idag är en bättre dag fingret har återhämtat sig!

ja för fan tjejer vi måste skärpa oss på den fronten! ;)

2009-11-18 @ 13:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0