Afrikaner och storstaden..

Tjoho det är Carro, nu skriver jag här lite igen efter en paus.
  Nu ivkäll har jag varit i Vattholma med mamma och varit och sjungt med i mammas kör och vi sjöng med andra från en annan kör så att det var därför vi var i Vattholma :) Det var afrikaner från Simbabwe där som jag snackade med på engelska, super duper kul var det! Vi sjunga afrikanskalåtar också.
  Nu ser jag på "Stockholm Arlanda" på webben och jag älskar det. Det är sådana program som gör att jag vill plugga språk ännu mer.. ahja nu är jag så himla trött jag tror att jag upprepar ord flera gånger i denna text efter varandra till och med så nu får jag nog sluta ;)
   Imorgon åker jag och klassen till Sthlm för att checka in Plenissalen eller vad det hette..
 PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0