snabba cash

fan va fien bloggen är nu då, tycker vi lyckades ganska bra ju.
den här helgen har varit riktigt lyckad! fredag yeah yeah lördag yeah yeah.
vi kom hem rätt tidigt igår, såklart började vi steka ägg och jävla enchiladas och lejon kungen 2 minuter sen deckis i sängen. pigga(!) vaknade vi och stekte ännu mer ägg kollade på alla maddes favvo program - idol, körslaget och mammas pojkar haha.
nu spelar linda och elin match som jag egentligen skulle titta på, fast eftersom att jag har en tung jävla bok med 200 sidor kvar som jag ska läsa ut tills imorgon + att göra en bokrecension som jag muntligt ska berätta stannar jag hemma och gör det! eller vem försöker jag lura, det är ju nya gossip girl nu! 

HEJRÅ /Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0