Cold Fingers

Nääämän! Sedär..en helt tom sida att skriva. Vad kul!
  
Hej Allihop! Carro är här igen. Jag fryser om händerna och vet inte varför, jag har i och för sig suttit still gaanska länge nu här vid skrivbordet och läst samhällskunskap, lyssnat på musik och varit inne på glosboken.se (en hemsida som man skriver in glosor i som man sedan förhörs på, det är bra om man pluggar språk som jag). Jag tänkte i alla fall att man får bättre cirkulation i de små fingrarna om man skriver, så nu gör jag det!
  Vad har hänt den senaste tiden som är jag inte skrivit på bloggen?Ja det har varit mycket. Jag sjöng till exempel i Svava Gallerian i helgen,..tror det var lördagen och det gick jätte bra! Mina kompisar var där och alla från lite olika håll. Flera stycken från min glass som jag sedan var med resten av dagen och Zandra kom även! Jag ska till en körövning (sång) imorn och sjunga mer! DET ÄR SÅ HIMLA ROLIGT, lyckan i livet typ.
  Vad mer.... Idag gick jag med bögarna och mina hoe's till Katte Latte Föreningsmötet. Det var faktiskt kul, och Linas Latte Macchiato kaffe är gooodast! Mys.
  Inte så mycket mer än det har hänt tror jag, jag hoppas på en händelserik helg, ååh, det gör jag verkligen. Jag och mina andra hoe's ska fika på fredag, HOPPAS JAG!? ;)
PUUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi ska fika ;)

2009-12-03 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0