If the stars were mine

Hejhej! Åh vad jag är trött. Jag har varit på stan efter skolan med klasskompisarna Lina, Therese och Sara. Vi satt och fikade på ett café i Svava Gallerian. Sedan kom Madde.. och vårt vanliga fredagsfika blev avblåst, vafan tjejer? ;) Kom igen nu!
  Denna kväll uppträdde jag och mina sångkollegor i Stadshuset på någon italiensk konferans, därför sjöng vi "Lucia" på italienska! Det blev populärt. Allt gick bra och det var roligt att gå runt med brinnande ljus, ingens hår började brinna eller så ;)
  Nuuu är jag trött som sagt. Jag har introducerat lite ny musik för päronen nu, de älskade den. Tex Melody Gardot, vilken är en väldigt bra artist minst sagt.
  Jag tänkte däcka i min säng nu och halvsova lite kanske, lyssna på musik och fortsätta chilla som jag gjort denna kväll, TREVLIG HELG MÄNNISKOR!


Älskar denna bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0