nostalgi nörden

Kärt återséende bloggen!


Ja, antingen är jag en dålig människa, eller så har jag bara slarvat, eller också beror det helt enkelt på tidsbrist men jag har inte skrivit här på jätte länge!

Min tid har gått åt till att fundera. .som dom säger - mycket snack (tänk) liten verkstad!
Det jag kommit fram till är först och främst att vi håller på att glida in i min värsta mardröm över gymnasietiden. Jag tycker att det är svårare och svårare att hålla samman den fina "lag andan" vi var så grymma på innan.
Den här bloggen har väl egentligen blivit till ett forum för oss 6 tjejer. Smart ställe att skriva till varandra helt enkelt. Så läs och ta er en funderare. Kanske jag som överdriver? :)



<3 /Madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0