Äntligen fredag

Nu är det helg igen. Efter skolan vandrade jag, Lina och Ronja ned på stan och dog vek av mot Cultus gymnasiet för att träffa folk. Jag gick och fikade med dessa tjejer som äger denna blogg, visst var det trevligt? Trots att jag inte är mig själv lik i dag tycker jag själv. Är nog ganska psykiskt trött..eller vad man nu kan säga. Klockan är mycket,. tio minuter över tolv. Midnatt ;)
   Jag ska plugga under hela helgen, det ska bli en helg så jag bara tar det lugnt och är hemma. Det ska nog inte bli så svårt, det är ju bara imorgon och på söndag. Men på söndag ska jag i och för sig sjunga med kören..jaja..god natt allihop :)


Bild från förra helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0