london calling

nu ni, nu är det bara några timmar kvar tills jag befinner mig i London och äntligen får träffa min älskade syster!
det har ''bara'' gått en månad och hon ska bo där i typ 7 till, det känns lite tungt.
förutom att jag får träffa henne och sebbe ska vi ju shoppa massa också! jag har hållt mig borta från all sorts spendering av pengar ett tag nu. så nu jävlar ryker dom. ikväll ska johanna och sebastian få visa oss vad londons nattliv har att bjuda på, mjao jao nu kör vi. kl tio går flyget.

förutom att det var kanelbullens dag igår var det ju Linus ''lajna'' Janssons födelsedag också!
GRATTIS LINUS!

ha det bra mina vänner / Z

Kommentarer
Postat av: Madelene

Underbart cooling! Ha det ännu bättre oh hälsa utlandet<3

2009-10-05 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0