JOGGING OCH HATADE KVINNOR

Idag bjöd moder natur på en av de härligaste höst dagarna hittils. Kylig frisk luft, klarblå himmel och strålande sol! Därför tog jag tillfället i akt och joggade en riktig lång runda runt i Knivsta. Det blir nog en av de sista utomhus i år. Luften är nämligen snart FÖR kall för en astmatiker. Känner ni igen er?
Äntligen är orken på väg tillbaka. Kanske för att jag fått bättre kontroll över pluggandet?

Kvällen avslutades hos mormor och morfar med bananaslpitt och filmen Men som hatar kvinnor. Jag vet att jag pinsamt efter, men jag tänkte att bättre sent än aldrig! Filmen var hämsk, vidrig ohc helt underbar! Nu väntar bara 2:an, men den ska ses på bio!

Tillslut hamnade jag här. Hemma i min säng med datorn på magen och "Roast på Bernst" påslaget på teven. . .


Bert Kalrsson roastas av David Batra;

Du är så ful att dina bajskorvar skämms för att komma från din röv.

Du är så ful att barnmorskan försökte trycka tillbax dej när du föddes.

Du är så ful att en skönhets operation skulle kosta hela Norges bnp.

Du är så ful att din spegelbild får gå i terapi.

Du är så ful att prästen försökte dränka dej när du skulle döpas.

Du är så ful att svenska kyskan redan sagt nej till begravning med öppen kista.

Du är så ful att om du satt en påse över huvudet skulle den skämmas och vilja ha en påse över sej också.

Du är så ful att hundägare plockar upp dej i en liten svart påse.

Du är så ful att din pappa steriliserade sig direkt efter förlåssningen.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Dagens sanning!

2009-10-05 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0