Passion Pit- The reeling

Tjoo coolingar!
Det är CAROLAJN här, töntig början på inlägget va ;)
  Det är torsdag och i dag har vi haft sam prov om ideologier, det gick nog ganska bra. Det konstiga var bara att man skulle sitta och fylla i ordsom fattades i en stor fet text. Det var ganska enkelt, det trodde jag inte om gymnasiet :) Imorgon är det fredag och då har vi ingen samhällskunskap så att då SLUTAR JAG TYP HALV TIO, superdupernice. Lektionen innan det är det italienska och så ska vi se film.
  Efter skolan ska jag ner på stan med Lina, Ronja, Lollo och kanske någon mer, vi ska köpa en present till Therese som fyller år som ska ha fest. Yää, vi hittar säkert något kul att ge henne ;) Annars är helgen oplanerat, kanske vi kan träffas tjejer?! Pussoo


Kommentarer
Postat av: Madelene

N to the ICE Barro! Jag är taggad :D

2009-10-01 @ 21:56:41
Postat av: Anonym

hahah kul att det bara är vi själva som kommenterar.

men jaaarååå fast på lördag inte.

2009-10-01 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0