She's nothing like a girl you've ever seen before, Nothing you can compare to your neighborhood whore

kom precis hem från ett svettigt pass på form, snart ska jag göra lunch också om jag orkar lyfta på rompan.
jag passar på att njuta av lugnet för snart kommer pappa hem från mio med ett helt fucking flyttlass med möbler som ska lyftas och skruvas och hammras och ja ni vet, då blir det inge chill med spotify längre.

Ikväll gästas knivsta av två små bälingebor, mina kusiner. som jag tydligen ska vara barnvakt åt, hej lekparken, spela spel ,leka med dockor och bilar, eller gör dom fortfarande sånt? 6 och 7 år är dom.
nej jag ska fan vara mys-kusinen som föreslår att vi ska baka och pyssla! lite engagemang nu zandra.

faaaaaan nu kommer ppaappa.
haha första han säger - zandra den här kan du ta emot!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0