Tisdag..

Det är tisdag och i dag har vi t ex haft franska-prov. På fredag blir det italienska-prov och på måndag ett omfattande historia-prov,. I'm screwed.  Det är bara tisdag och jag känner mig redan stressad, men det är rätt roliga ämnen så det är ok. Sedan, någon gång har vi prov i matte också. Det blir inte roligt! HAh, med tanke på att jag och mina kompisar bara sitter och skrattar hela lektionerna igenom. Så blir det när man är trött och har roliga kompisar...
  Hur har mina kära kompisar det?! <3

Kommentarer
Postat av: Madelene

najs fan! lycka till på provfronten,jag känner med dej för vi har också himlans mycket prov just nu. Men jag har kollat in prov schemat och det ser rätt lungt ut nästa månad, så det är väl bara att hålla ut tills dess.



Gillar att den här bloggen blivit lite forum aktig. det höjer mys faktorn! Fika på fredag?<3

2009-10-15 @ 12:34:39
Postat av: Anonym

Ja tack! Fika! <3

2009-10-15 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0