What the evening brings..

Heej!
Det är lördag och jag har mina nya lösnaglar påklistrade. Lite svårt att skriva på tangentbordet :P
  Igår kom tjejerna hit för filmvkäll eller vad man kan kalla det. Linda kom även över för att snacka och hon tog med sin kusse Madelene så att det var roligt. Vi har b la sett film och kollat på gamla foton. 
  Ikväll är det fest för Therese som fyller 16 år och hon har hyrt lokal för festen! Kul,. folk kommer hem till mig för att vi ska åka tillsammans dit ikväll. Vi åker väl halv sju kanske? Får se hur det blir :) Annars så tänker jag chilla i dag och kanske påbörja min engelska essay. Det blir så där halv-roligt..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0