With my life in a backpack

"With my life in a backpack" är jag nöjd. För det är väl så, alla lever lyckligt när vi känner oss fria att göra vad vi vill.
  Lovet har just börjat och i förrgår åkte jag till Knivsta för en middag med tjejerna <3 Vi snackade och kollade på tv, läste tidningar och snackade skit som vanligt ;)
  Dagen efter det tog jag och Zandra en promenad till Ica Kniven och köpte choklad-för att det är det bästa godiset! Sedan mot kvällen den dagen tog jag min ryggsäck och åkte till stationen med Robban. På tåget till Uppsala somnade jag nästan och sedan var det rätta vägen till bussen och att åka till Maha's house som gällde!
  Jag har haft jätte kul och det har varit uppskattad, förutom att jag var väldigt trött när jag vaknade, vem sade något om att jag har sovit mycket? Haha nu kommer lite bilder....
 Middagen!

 Choklad från vänster till höger!


Min Maha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0