bazza buzz i buzzen*

trevligt igår ja, jag och elin (jordens största tävlingsmänniskor) var ett team vi la upp taktiken elin tröck på den gula och gröna knappen och jag på den oranga och den blåa snabba som fan var vi och vi var iaf bättre än madde och linda, förutom när madde tog över kontrollen på buzz junior där hade vi inte en chans haha
Det var match igår också, 1-1 blev det , fucking enköping gjorde mål på övertid. Mitt onda knä fick sig en smäll också trodde min karriär var över där ett tag men sen kom jag upp på benen och det var nog inte så allvarligt som jag trodde, hoppas jag.
imorgon har vi friidrott på studenternas första lektionen, hmm det blir nog en sovmorgon för mig där.

ps. nu fick jag ett sms av pappa: Noel Gallagher ska spela med Kasabian. VAFAN E DET HÄR okej kasabian är bra men noel ska tillbaka till oasis ju? de här måste kollas upp!


Kommentarer
Postat av: elin

ja visst jag och zandra, foevvva! (:

2009-09-29 @ 19:56:15
URL: http://elintanndal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0