Civil agent

Det var en gång ett gammalt par, som hette Bert och Berta. En dag skulle de gå på banken och när det kommer in och kom fram till kassan rusar plötsligt tre rånare in:
-Alla lägg er ner på golvet!!!
alla lägger sig ner på golvet utom Bert som utropar:
-Nej jag lägger mig inte ner på golvet, jag är civil agent!
rånarna blir lite osäkra och ropar igen:
-Alla ner på golvet!!
Då tar Bertil tag i ena rånaren och skriker:
-Jag lägger mig inte ner på något jävla golv, jag är civil agent!!
Det tre rånarna springer ut från banken och Berta reser sig och går fram till Bert och så sa hon:
-Nej Bert du är inte civil agent, du är senil dement!

HAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0