En tisdagskväll

Hello friends and frenemies!
  Denna dag har varit chill och lite så där små rolig. Ingen franskalektion dock som vi brukar ha mitt på dagen utan då var det håltimme eftersom läraren är sjuk. Italienska var dagens sista lektion och på den såg vi film, den var ganska bra, vi ska se färdigt den nästa lektion. 
  Efter skolan åkte jag hem och kom nästa direkt på att jag hade glömt samhällsboken "Zigma" (som vi ska ha prov på om politiska ideologier sedan) i skåpet så då skjutsade mamma mig till skolan för att hämta den. Det var synd att jag hann ta bort sminket hemma innan jag kom på att jag måste hämta boken :P Träffade en hel del som man kände på skolan sedan igen..
   Imorgon har vi friluftsdag i Stadsskogen, det ska bli....skitkul haha! ;) Snart måste jag sova..
PUSS //Caa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0