BITTERFITTAN HAR TALAT

-Det ordnar sig, det gör det alltid. Det kommer fixa sig tillslut.

-Allting kommer ordna sig, bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ett ess i din arm.



Sho bloggen, brudar och bärsen (?)

Jag, tillsammans med min ensamhet, ligger i sängen och lyssnar på lite skön negerdunk.
Bara dessa choklad klädda männens mjuka stämmor, lockar fram någon form av panik inom mig.
Jag vill utomlands!! - lämmna snusk Sverige och bränna näsan på okänd ort!
Jag känner mig redan nu lite smått stressad över min sommar.

Vad fan ska vi säger när skolan börjar igen, efter ett helt sommarlov, om hela vår resa sket sig!!!!?


<tre / Madde-mutto



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner som dig jag vet hur mycket vi kommer ångra oss om vi inte drar! men ska vi säga det då?

vi kollar runt lite på resor? jag tycker grekland klingar bra! <4287

2010-01-17 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0