.

Tjohej bloggen!
  Det är kallt ute fortfarande. Det känns som att det kallare nuförtiden ute än innan julaftonen, det är nog sant också.
   Lovet har varit skönt, imorgon börjar skolan. Jag har gjort visiter till Knivsta och hittat på en hel del saker med tokarna som bor där, t ex varit där ett tag på nyårsaftonen, åkt till Uppsala samma kväll och avslutat det gamla året i min hemstad (Uppsala, så klart!) och påbörjat det nya här. Det känns bra att det är 2010 nu, antar jag. Egentligen är det nog inte ens så stor skillnad förutom att man för börja kämpa i skolan igen nu. Jag vet att vissa personer kommer att lysa upp min vardag i skolan! Jag är även väldigt medveten om att jag inte kommer att ha lika mycket fritid längre nu, inga oförberedda resor till Stockholm till exempel ;) Jag kommer antagligen bli mer deprimerad av mörkret och börja skriva dikter och lyssna på dunkig musik, men det gör ingenting, bara man fortsätter se framåt. Dessutom kommer det forsätta bli ljusare utomhus, and that's what we're waiting for! Yeees..
   Nu ska jag avrunda detta med att säga att jag tänker på DIG MAHA, du måste fixa detta, det värsta är redan över :)
 pusspuss från Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0