Oh, happy new year!

Hej allihopa!
Jag är tillbaka, idag, på bloggen :) På nyårsaftonen var jag i Knivsta och åt middag med tjejerna och sedan åkte jag därifrån till Uppsala innan tolvslaget och mötte Maha på centralstationen. Jag och Maha gick till Åhléns och mötte Martina :D Vi (och hennes kompisar) sprang till Slottsbacken och mötte massor med folk. Däruppe var det helt otroligt vackert med alla raketer på himmelen, alla skrek för full hals och det var faktiskt ganska underbart! Sedan träffade vi Martin, Anna och Hedvig, senare även Felicia och Oliver. Vi drog på fest tillsammans och Maha åkte hem. Det var lite från min kväll, som blev väldigt lyckad! Jag saknar bloggen lite, men alla har ju skaffat egna bloggar nu och det är ganska tråkigt :(
  De som läser detta önskar jag Gott Nytt År till! Ni får säkert ett bra nytt år!

Puss på er, Carro.

ps. Honey, I know you love me.

Kommentarer
Postat av: maha

jag läser hihih!

2010-01-02 @ 20:56:16
URL: http://mahass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0