sugen

Hej igen mina älskade sniglar!

(Jag, den mest "svenska" av oss, som absolut inte kan någonting om vare sig flyg, utomlandet eller hotelbokning haha!)
Men jag gör allafall mitt bästa - sitter och rotar igen vart enda hörn på hela internet efter en glassig resa till snällaste priset.
Faktiskt så tittar jag på vandrarhem nu tillomed. Känns lite halv vidrigt och framförallt mer läskigt, men ett allternativ är ett allternativ!

Mest sugen är jag på billiga-Bulgarien eller stekiga-Grekland.
Har hört att Ryanair är billigt, och det går tyvärr inte till Bulgarien. Men kanske till Grekland? :P



Ja ja, hur som hälst så är jag sugen på lite skön feedback nu.
Det är nog dags att dra tummen ur asset!





Jag ska snigla er inatt om ni inte svarar // Madeline


Kommentarer
Postat av: zandra

skit bra madde, jag är helt inne på ditt spår! Grekland eller bulgis im whit u. hoppas dom andra kussemurrorna är. men jag kollar ruuunt lite på resor ikväll då. vandrarhem, ganska skarrigt men vafan om inte plånboken tillåter så kör vi.. tycker jag.

2010-01-19 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0